Назад до всіх новин

19.06.2019

Компенсація за глобальну аварію

Шановні абоненти, на жаль у нас на минулому тижні була зафіксована глобальна аварія, під час усунення її наслідків наші співробітники виконували відновлювальні роботи, що призводило до періодичних випадінь мережі.
Згідно договору-оферти пункту: 

11.4. Планові профілактичні й позапланові аварійні перерви до 24 годин на місяць входять у склад Послуги Провайдера та не призводять до зменшення абонплати. 
     

Оскільки послуга на окремих частинах мережі надавалась з періодичною відсутністю,  прийнято рішення нарахувати компенсацію усім абонентам з розрахунку кількості годин за які була відсутня повністю послуга.  

Перерахунок  коштів наші абоненти зможуть побачити в особистому кабінеті  у розділі "Транзакції", він буде нарахований протягом дня 20.06.19


Якщо у період відновлювальних робіт мало місце співпадіння з іншою локальною аварією, то компенсація буде розглядатись в  індивідуальному порядку по запитам абонентів  до Абонентського відділу (044) 590-08-09. 

Приносимо ще раз свої вибачення за доставлені незручності  і гарантуємо прикласти усіх зусиль, щоб подібних збоїв більше не було.

arrowUp