-
logo

Договір-оферти

24.09.2025 11:14

Договір-оферти

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР

про надання електронних комунікаційних  послуг доступу до мережі Інтернет/ДОМОНЕТ

 

Цей договір є офіційною пропозицією (офертою) ТОВ "ІТ ІННОВАЦІЇ 2020" Постачальника, якого внесено до  Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг, дата реєстрації повідомлення в НКЕК 08.08.2022, №1483, адресованою будь-якій фізичній особі у відповідності зі статтею 633 Цивільного кодексу України, укласти договір про надання електронних комунікаційних послуг доступу до мережі Інтернет/ДОМОНЕТ, що укладається шляхом надання згоди Замовника на приєднання до запропонованого Договору в цілому, шляхом активної конклюдентної дії  Замовника на сайті Постачальника, що є акцептом (прийняттям) всіх істотних умов Договору, без підпису письмового примірника договору Сторонами.

1.Терміни та визначення

1.1. Договір — правочин укладений між кінцевим користувачем і Постачальником послуг, за  яким Постачальник зобов’язується надавати електронні комунікаційні послуги до мережі Інтернет/ДОМОНЕТ за замовленням кінцевого користувача, яке підтверджено активною конклюдентною дією на сайті Постачальник, а кінцевий користувач — оплачувати їх.

1.1.1. Конклюдентна дія кінцевого користувача (далі — конклюдентна дія) — активна дія кінцевого користувача, що підтверджує його волевиявлення на укладення договору, замовлення послуги, зафіксована обладнанням Постачальника послуг.

1.2. Акцепт – повне й беззастережне прийняття Абонентом умов Публічної оферти шляхом заповнення та відправлення на WEB-сайті Постачальника заявки (анкети) на підключення до мережі. Акцептом також визнається факт сплати грошової суми Абонентом за Послугу.

1.3. Абонент –  кінцевий користувач (фізична особа та/або юридична особа), який отримує електронні комунікаційні послуги на умовах договору які викладені в публічній оферті, що у укладена з Постачальником, шляхом вчинення ним конклюдентних дій акцепту пропозиції  на сайті Постачальника.

1.4. Контент – аудіовізуальні твори (фільми, серіали, анімаційні твори, тощо), що зберігаються на або показ яких забезпечується через сервер Партнера.

1.5.  Партнер (Контент партнер) – Товариства з обмеженою відповідальністю “Омега ТВ”, яке працює під ТОВ "Омега ТВ"  та в інтересах, за допомогою та за рахунок якого здійснюється комплекс організаційних, технічних, правових заходів щодо агрегування контенту Правовласників (як лінійного так і нелінійного) з метою надання до нього доступу Абонентам.

1.6. Послуга – забезпечення технічної можливості доступу до мережі Інтернет/ДОМОНЕТ, що надається Постачальником Абоненту (далі по тексту – Послуга).

1.7. Додатковий сервіс – доступ до перегляду Контенту. Сервіс надається як єдина послуга разом з Послугою та регулюється Угодою про надання Додаткового сервісу та цим Публічним Договором. Сервіс надається Абонентам для особистого некомерційного використання. Надання Сервісу можливе виключно за наявності підключення до мережі Інтернет та абонентського обладнання (зокрема, STB, Smart телевізор де встановлений програмний додаток) (далі по тексту – Сервіс).

1.8. Активація сервісу – приведення Постачальником програмного додатку на обладнанні у стан, який надає Абонентові доступ до Сервісу.

1.9. Програмний додаток – програмне забезпечення, яке розроблене з метою забезпечення можливості отримання Абонентом Сервісу на обладнанні Абонента і не передбачає використання додаткових протоколів доставки відео-, аудіо- сигналів. Перелік програмних додатків та технічні вимоги для доступу до Сервісу встановлюються Постачальником та Партнером.

1.10. Інтернет – всесвітня інформаційна система загального доступу, яка логічно зв’язана глобальним адресним простором та базується на Інтернет-протоколі, визначеному міжнародними стандартами.

1.11. ДОМОНЕТ – міська мережа передачі даних, яка об’єднує декілька локальних мереж (Local Area Network) у єдину мережу міського масштабу (Metropolitan Area Network) та є частиною всесвітньої інформаційної мережі. Одночасно ДОМОНЕТ є знаком для товарів та послуг.

1.12. Технічна можливість одержання Послуги – знаходження Абонента в зоні дії Послуги і використання для доступу до Послуги налаштованого устаткування Абонента й програмного забезпечення. Налаштування програмного забезпечення й устаткування Абонента здійснюється Абонентом самостійно.

1.13. Підключення до мережі Інтернет/ДОМОНЕТ – комплекс дій Постачальника, що полягає у прокладанні мережевого кабелю від обладнання Постачальника до приміщення Абонента, надання Абоненту мережевого кабелю довжиною до 20 м. для самостійного прокладання по приміщенню Абонентом, надання Абоненту одного порту в обладнанні Постачальника.

1.14. Устаткування Абонента – електронний пристрій (комп'ютер, ноутбук, тощо) із вбудованим мережевим інтерфейсом Ethernet, або модулем розширення для встановлення мережевого інтерфейсу.

1.15. Зона дії послуги – географічна зона телекомунікаційної мережі Постачальника.

1.16. Сесія – чергове безперервне користування Послугою.

1.17. WEB-cайт Постачальника – WWW-сервер Постачальника, на якому знаходиться вся необхідна інформація для використання Послуги. WEB-сайт Постачальника розміщений та доступний в мережі Інтернет за адресою: http://domonet.ua/.

1.18. Особистий кабінет – web-сторінка на WEB-сайті Постачальника, що містить статистичну інформацію про Послуги, поточний стан Особового рахунку Абонента та іншу інформацію. Доступ в Особистий кабінет здійснюється за допомогою устаткування Абонента в зоні дії Послуги за адресою: https://my.domonet.ua/.

1.19. Особовий рахунок – рахунок у білінговій системі Постачальника, на якому фіксуються авансові платежі Абонента та суми коштів, що утримані (списані) з даних платежів як оплата за надану Послугу. Особовий рахунок має унікальний ідентифікатор.

1.20. Мінімальна швидкість передачі даних — доступна швидкість передавання даних для вхідного та вихідного трафіку, яка може становити до 10% від швидкості, що визначена Договором.

1.21. Статична ІР адреса — це призначена на постійній основі адреса пристрою в комп'ютерній мережі. Даний тип адреси означає, що вона не змінює своє значення протягом часу, і дана адреса завжди ідентифікує один і той же пристрій, котрому вона була призначена початково.

1.22. Динамічна ІР адреса — це ідентифікатор пристрою в комп'ютерній мережі Постачальник електронних комунікаційних послуг, що виділяється пристрою динамічно за DHCP (протоколом динамічної конфігурації хосту).

1.23. Замовник — фізична особа та/або юридична особа, яка бажає приєднатися до цього Договору шляхом вчинення конклюдентних дій (акцепту оферти) на сайті Постачальника та/або шляхом здійснення оплати вартості послуг, і яка замовляє, отримує та зобов’язується оплачувати електронні комунікаційні послуги доступу до мережі Інтернет/ДОМОНЕТ на умовах цього Договору.

2. Предмет

2.1.  Постачальник зобов’язується надавати електронні комунікаційні послуги до мережі Інтернет/ДОМОНЕТ за замовленням Абонента, яке підтверджено активною конклюдентною дією на сайті Постачальника, а Абонент — оплачувати їх.

2.1.1. Послуги включають можливість підключення Додаткового сервісу, на умовах додаткової плати, в режимі on-line на умовах публічного Договору приєднання відповідно до чинного законодавства України, шляхом вчинення додаткових конклюдентних дій з їх  замовлення.

2.1.2. Перелік доступного Контенту визначений на WEB-cайті Постачальника.

Доступ до перегляду запропонованого Абоненту Постачальником Контенту здійснюється за допомогою Контент-партнера ТОВ "Омега ТВ".

2.2. Постачальник  має право для виконання своїх зобов’язань перед Абонентом за цим Договором залучати третіх осіб, які діють від імені Постачальника на базі його ресурсів, виключно в рамках телекомунікаційного законодавства України та внесені до реєстру Постачальників електронних комунікаційних послуг  НКРЗІ, залишаючись відповідальним перед Абонентом за якість наданої Послуги. Оплата Абонентом третій особі, яка була залучена Постачальником в рамках цього Договору є належним виконанням обов’язку Абонента перед Постачальником.


3. Загальні положення

3.1. Ця публічна оферта адресована всім фізичним особам та/або юридичним особам, що бажають скористатися Послугою, і мають технічну можливість одержання Послуги.

3.2. Термін дії умов публічної оферти обмежений. Від дати досягнення нульового або від’ємного балансу Особового рахунку Абонента надання послуг призупиняється на весь час існування такого балансу. Якщо протягом трьох місяців від дати призупинення надання Послуги Абонентом не буде відновлено позитивний баланс Особового рахунку, Постачальник  залишає за собою право на припинення надання Послуги та розірвання Договору в односторонньому порядку. При цьому, у випадку призупинення надання Послуги з вини Абонента – абонентна плата продовжує нараховуватися до моменту припинення (розірвання) Договору. Наступне отримання Послуги на умовах даної публічної оферти таким Абонентом можливе лише після погашення існуючої заборгованості.

3.3. Протягом 55 днів від дати від'ємного балансу надання Послуги, Постачальник  залишає за собою право на фізичне відключення обладнання Абонента. В такому випадку, у разі виявлення Абонентом бажання продовжити отримання Послуги після поповнення Особового рахунку, надання Послуги буде відновлено шляхом повторного підключення обладнання.

3.4. Всі зміни й доповнення до публічної оферти опубліковуються на WEB-сайті Постачальника в порядку, визначеному пунктом 8.9. оферти.

3.5. Всі умови публічної оферти є обов'язковими як для Абонента, так і для Постачальника. Перед початком користування Послугою Абонент зобов'язаний ознайомитися з умовами публічної оферти, заповнити заяву на підключення на Web-сайті Постачальника та з’ясувати технічну можливість підключення до мережі Інтернет/ДОМОНЕТ.

4. Укладання та строк дії договору

4.1. Договір про надання Послуги доступу до мережі Інтернет/ДОМОНЕТ укладається шляхом акцепту Абонентом цієї публічної оферти, що містить всі істотні умови Договору та з усіма подальшими змінами, відповідно до п. 4.2. Договору, а також шляхом відповідної реєстрації та погодження Договору на сайті Постачальника або підписання Абонентом письмової заяви про приєднання до Договору.

4.2. Повним і беззастережним акцептом цієї публічної оферти у відповідності до статті 642 Цивільного кодексу України є факт сплати грошової суми Абонентом, або перерахування грошової суми за Послугу з використанням інших платіжних засобів платіжних систем (кредитних карток, Web-money та ін.) або фактичне отримання Абонентом Послуг Постачальника.

4.2.1. Після з’ясування можливості підключення Абонент має можливість здійснити акцепт цієї публічної оферти.

4.3. Датою акцепту дійсної публічної оферти, визначеного п.4.2. Договору, вважається дата укладання Договору. Договір, укладений Абонентом за допомогою акцепту публічної оферти, має юридичну чинність у відповідності зі статтею 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним Договору, підписаному сторонами.

4.4. У випадку, якщо здійснено акцепт публічної оферти та не з’ясовано можливість підключення, чи/або така можливість відсутня, Договір вважається не укладеним, та Постачальник  повертає передплачені Абонентом кошти у встановленому чинним законодавством порядку.

4.5. Договір діє з дати здійснення Абонентом акцепту публічної оферти в порядку, регламентованому пунктом 4.2, протягом всього часу збереження позитивного балансу на Особовому рахунку Абонента та протягом трьох місяців від дати досягнення нульового або від’ємного балансу Особового рахунку (під час призупинення надання Послуги), про що Постачальник повідомляє Абонента.

5. Порядок надання Послуги

5.1. До складу Послуги, відповідно до цієї публічної оферти, не входить налаштування або діагностика устаткування Абонента, а також налаштування або діагностика програмного забезпечення, встановленого на устаткуванні Абонента, подальше сервісне обслуговування та/або налаштування обладнання Абонента, продаж Абоненту додаткового обладнання.

5.2. Після здійснення акцепту цієї публічної оферти шляхом перерахування грошових коштів за Послугу, Постачальник  організовує за допомогою підрядника Постачальника підключення Абонента до Послуги доступу до мережі Інтернет/ДОМОНЕТ, протягом п’ятнадцяти робочих днів.

5.2.1. У разі обмежених технічних можливостей забезпечення доступу до електронної комунікаційної мережі у фіксованому місці, Постачальник укладає договори про надання послуг та надає послуги згідно з черговістю, що визначається датою подання звернення Абонентом.

5.2.2. Для одержання Послуги Абоненту необхідно мати устаткування із вбудованим мережевим інтерфейсом Ethernet. У випадку відсутності в устаткуванні вбудованого мережевого інтерфейсу, Абоненту необхідно придбати та самостійно встановити його в модуль розширення, за його наявності.

5.2.3. При підключенні кабель доводиться до приміщення/квартири Абонента за зазначеною Абонентом адресою у заявці на підключення, яку Абонент заповнює на сайті Постачальника цього Договору.

5.2.4. Межею Відповідальності Постачальника при наданні Послуги з підключення Абонента є фізична межа приміщення/квартири Абонента за зазначеною Абонентом адресою у заявці на підключення, яку Абонент заповнює на сайті Постачальника цього Договору.

5.3. Для встановлення з'єднання з мережею Інтернет Абоненту необхідно встановити зв'язок між своїм устаткуванням та мережевим обладнанням Постачальника. Устаткування Абонента автоматично отримує мережеві реквізити для доступу до мережі Постачальника.

5.4. Після встановлення з'єднання Абоненту для перегляду буде доступно WEB-сайт Постачальника та деякі інші WEB-сайти, повний перелік яких розміщено на WEB-сайті Постачальника.

5.5. Для одержання Послуги Абоненту необхідно зареєструватись на WEB-сайті Постачальника. Після підтвердження реєстрації Абоненту надається відповідне повідомлення про реєстрацію.

6. Додатковий сервіс

6.1. Для замовлення Сервісу Абонент який отримує Послугу Постачальника в Особистому кабінеті здійснює активацію Додаткового сервісу.

6.2. Право на отримання Сервісу Абонент має за умови, якщо:

6.2.1. Має доступ до мережі Інтернет;

6.2.2. Подав Постачальнику Заявку у спосіб зазначений в цьому Договорі;

6.2.3. Має обладнання з встановленим Програмним додатком;

6.2.4. Не має заборгованості за надану Постачальником основну Послугу;

6.2.5. Облік споживання Сервісу Абонентом починається з дати Активації Сервісу в Особистому кабінеті.

7. Права та Обов'язки Абонента

7.1. Абонент зобов’язується самостійно налаштувати устаткування для користування Послугою/Сервісом та підтримувати це налаштування таким чином, щоб його мережеві параметри були завжди динамічними (по протоколу DHCP), в т.ч. в разі підключення статичної IP адреси, яка надається сервером Постачальника з прив’язкою до МАС адреси обладнання Абонента.

7.2. Абонент зобов'язується при підключенні до мережі Інтернет використовувати тільки устаткування, що має документи про сертифікацію, видані в порядку, установленому чинним законодавством України.

7.3. Абонент зобов'язується в процесі користування Послугою/Сервісу поважати інтереси Постачальника, Партнера та інших Абонентів і не порушувати їх права.

7.3.1. Абонент зобов'язується не допускати дій, що можуть створювати загрозу для безпеки експлуатації електронних комунікаційних мереж, підтримки цілісності та взаємодії електронних комунікаційних мереж, захисту інформаційної безпеки електронних комунікаційних мереж, електромагнітної сумісності радіообладнання, ускладнювати чи унеможливлювати надання послуг іншим кінцевим користувачам.

7.4. Абонент зобов'язується самостійно та регулярно перевіряти наявність змін і доповнень у порядку надання Послуги, перевіряти за допомогою Особового рахунку стан власного балансу.

7.5. Абонент зобов'язується мати Обладнання з встановленим Програмним додатком, визначеним  на WEB-сайті Постачальника.

7.5.1.  Абонент зобов'язується надавати доступ до приміщень  у разі необхідності здійснення підключення обладнання та усунення аварій за заявою такого кінцевого користувача;

7.6. Абонент зобов'язується своєчасно оплачувати Послугу/Сервіс Постачальника.

7.7. При користуванні Послугою/Сервісом Абоненту забороняється:

7.7.1. Використовувати Послугу/Сервіс в комерційних цілях, шляхом її перепродажу третім особам.

7.7.2. Передавати й розміщувати в мережі Інтернет інформацію та програмне забезпечення, що містить комп'ютерні віруси або інші шкідливі компоненти.

7.7.3. Використовувати Послугу для масового розсилання не запитуваних адресатами повідомлень комерційного, агітаційного й іншого характеру (спам).

7.7.4. Без дозволу власника відповідних прав посилати, публікувати, передавати, відтворювати або поширювати за допомогою Послуги програмне забезпечення або інші матеріали, повністю або частково захищені авторськими або іншими правами.

7.7.5. Проводити розсилання рекламних, інформаційних і інших матеріалів іншим користувачам мережі Інтернет, крім випадків, коли адресати згодні одержати ці матеріали.

7.7.6. Відправляти по мережі Інтернет інформацію, розповсюдження, використання та володіння якою суперечить чинному українському або міжнародному законодавству.

7.7.7. Використовувати мережу Інтернет для поширення матеріалів, що ображають людську гідність, що пропагують насильство або екстремізм, що розпалюють расову, національну або релігійну ворожнечу, що переслідують хуліганські або шахрайські цілі.

7.7.8. Фальсифікувати свою IP-адресу, адреси, використовувані в інших мережевих протоколах, а також іншу службову інформацію при передачі даних у мережу Інтернет.

7.7.9. Використовувати не існуючі зворотні адреси при відправлення електронних листів за винятком випадків, коли використання якого-небудь ресурсу мережі Інтернет у явній формі дозволяє анонімність.

7.7.10. Здійснювати дії з метою зміни налаштування устаткування або програмного забезпечення Постачальника або інші дії, які можуть викликати збої в їхній роботі.

7.7.11.Здійснювати спроби несанкціонованого доступу до ресурсів мережі Інтернет, проведення або участь у спробах несанкціонованого доступу до мережевого обладнання інших користувачів, мережевих атак тощо.

7.8. Абонент має право на вичерпну, безкоштовну інформацію щодо змісту, якості, вартості та порядку надання телекомунікаційних послуг від Постачальника, отримувати/перевіряти за допомогою Особистого кабінету стан власного балансу.

7.9.  Абонент має право призупинити отримання послуги від Постачальника та не нарахування за це абонплати на строк, що не перевищує 75 календарних днів сумарно протягом року, за умови спливу мінімального строку дії обраного Абонентом тарифного пакету (в разі його встановлення) та позитивного балансу рахунку Абонента.

7.10. Абонент має інші права передбачені чинним законодавством України.

7.11. Абонент має право отримувати послугу знеособлено відповідно до правил надання та отримання електронних комунікаційних послуг та умов надання послуг, встановлених постачальником електронних комунікаційних послуг.

7.12. Абонент має право здійснити ідентифікацію в порядку, встановленому регуляторним органом, у тому числі дистанційну із застосуванням відповідно до законодавства у сферах електронної  ідентифікації та електронних довірчих послуг будь-яких засобів електронної ідентифікації середнього та високого рівнів довіри, передбачених зазначеним порядком ідентифікації.

8. Права та обов'язки Постачальника

8.1. Постачальник  зобов'язується з дати укладання цього Договору надавати Абоненту Послугу/Сервіс за умови наявності на Особовому рахунку позитивного балансу.

8.2. Надати Абоненту динамічну IР адресу протягом всього часу надання Послуги. При наявності технічної можливості, за окремим письмовим замовленням Абонента та після отримання відповідної передплати, Постачальник  надає статичну IP адресу з урахуванням п. 8.1. цього Договору. Підтвердження надання статичної IP адреси є її відображення в Особистому кабінеті Абонента.

8.3. Передавати Інтернет-трафік Абонента до мережі Інтернет. Швидкість передачі не є гарантованою та залежить від навантаження на мережу, доступність ресурсів Інтернет тощо, але не може бути меншою, ніж мінімальна швидкість передачі даних.

8.3.1. За умови погодження Сторонами та/або у випадку, якщо це передбачено тарифним планом, який оприлюднено на сайті Постачальника, Постачальник  надає Абоненту додаткові послуги, інтернет-порти, технічні засоби, що дозволять Абоненту за допомогою цих технічних засобів/портів самостійно отримувати доступ до ресурсів та можливостей всесвітньої мережі Інтернет.

8.3.2. У випадку, якщо Абонент підключений до обладнання Постачальника (мережевого комутатора), яке не забезпечене резервним живленням, Абонент має право оплатити вартість встановлення резервного живлення для цього обладнання.

8.3.3. Оплата за обладнання для забезпечення резервного живлення, яке буде встановлюватись біля мережевого комутатора Постачальника, здійснюється Абонентом шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальнику.

8.3.4. За умови оплати визначеної Постачальником та погодженої з Абонентом суми коштів, Абонент набуває право власності на обладнання для резервного живлення (акумуляторну батарею), та самостійно несе усі ризики пов'язані із її експлуатацією чи виходом з ладу.

8.3.5. У випадку відсутності у Абонента необхідності у резервному живленні чи відсутності необхідності отримання послуг Постачальника, Абонент може вилучити обладнання, що забезпечує резервне живлення, після попередження про це Постачальника.

8.4. Постачальник  зобов'язується надавати Абоненту в електронній формі, в режимі реального часу доступ до статистичної інформації про стан його Особового рахунку на web-сторінці Особистого кабінету Абонента.

8.5. Постачальник  зобов'язується розміщувати на власному WEB-сайті актуальну інформацію, яка необхідна Абоненту для одержання Послуги (адреси зон надання Послуги, умови надання Послуги, тарифи, перелік Податкових сервісів, перелік доступного до перегляду Контенту, інструкції, новини, у тому числі повідомлення про зміну та/або доповнення умов цієї публічної оферти, про зміну тарифів на надавану Послугу та зміни переліку доступного контенту відповіді на питання, що задаються найчастіше).

8.6. Постачальник  зобов'язується вживати загальноприйняті технічні й організаційні заходи для забезпечення конфіденційності інформації, одержуваної або відправленої Абонентом. Доступ третіх осіб до інформації, одержуваної або відправленої Абонентом, забезпечується винятково відповідно до чинного законодавства України.

8.7. Постачальник  зобов'язується забезпечувати конфіденційність облікової інформації Абонента.

8.8. Постачальник  зобов'язується забезпечити якість надання Послуги в межах мережі передачі даних Постачальника відповідно до вимог чинних нормативних документів.

8.9. Постачальник має право в односторонньому порядку вносити зміни й доповнення в будь-які пункти цієї публічної оферти, а також змінювати тарифи на надавану Послугу, змінювати за умови технічної необхідності надані Абоненту мережеві реквізити – ІР-адресу, маски підмереж, шлюзи, адреси та імена серверів та мережевих сервісів, логіни та паролі, тощо з попереднім повідомленням Абонента через WEB-сайт Постачальника або електронну пошту не менш ніж за  7 (сім) днів до дати набрання змінами чинності. Постачальник  і Абонент визнають юридичну чинність зазначених у цьому пункті повідомлень.

8.9.1. Постачальник зобов’язаний безоплатно доводити до відома Абонента вичерпну інформацію про зміну тарифів (цін), тарифних планів на послуги (пакети послуг), що надаються Абонентові:  не пізніше ніж за 20 календарних днів до таких змін.

8.10. Постачальник  має право в примусовому порядку припинити доступ Абонента до Послуги у випадку порушення Абонентом положень пункту 7.7. цієї публічної оферти, а також у випадку надходження від правоохоронних органів офіційних повідомлень про протиправне використання Абонентом доступу до мережі Інтернет.

8.11. Постачальник  має право з метою ремонту устаткування й ліній зв'язку, технічного обслуговування устаткування і його модернізації, включаючи зміну схем маршрутизації трафіку в глобальну мережу Інтернет, у необхідних випадках проводити планові профілактичні й позапланові аварійні перерви з повним або частковим обмеженням у наданні Послуги з попереднім повідомленням Абонента, шляхом розміщення інформації про плановану дату, час і тривалість перерви на WEB-сайті Постачальника. Проведення технічного обслуговування й ремонту здійснюється Постачальником у години найменшого навантаження на мережу та не може становити більше 24 годин протягом календарного місяця. Час такої перерви не вважається перервою в наданні Послуги та оплачується Абонентом.

8.12.Постачальник  має право відключити статичну IP адресу у випадку, якщо Абонентом не оплачуються кошти більше ніж 55 днів, або Абонент в ручному режимі тимчасово призупиняв послугу на більш ніж на 55 днів.

8.13.У разі закінчення терміну призупинення послуги, який вказаний у п.8.12.Договору, Абонент не активував акаунт в особистому кабінеті або не оплатив послугу, статична IP адреса відключається і Абонент у майбутньому не може скористатися цією ж IP адресою.

8.14. Отримання нової статичної ІР адреси регулюється п.8.2. Договору.

8.15. Відповідно до міжнародної практики, Постачальник  залишає за собою право без будь-якого повідомлення Абонента вводити ту або іншу фільтрацію або блокування адресного простору й припиняти доступ Абонента до тих або інших об'єктів, інформаційних ресурсів і послуг мережі Інтернет (адрес, мереж, серверів, телеконференцій, списків розсилання й т.п.) як в Україні, так і за кордоном. Обмеження доступу вводяться у випадку, якщо практика експлуатації відповідних ресурсів порушує законодавство України, загальноприйняті норми використання мережі Інтернет. Обмеження доступу стосується тільки адресації (доступності) і не означає порушення конфіденційності інформації Абонента.

8.16. Постачальник  має право в порядку і на умовах передбачених чинним законодавством України, прослідковувати інформацію, що приймається та отримується в процесі користування Послугою й розкривати будь-які відомості, якщо це необхідно, за вимогами уповноважених державних органів, а також для нормального функціонування Послуги або захисту Постачальника й інших Абонентів, якщо це не суперечить відповідним конституційним правам громадян та чинному законодавству України.

8.17. Умови цього Договору передбачають можливість зміни Сторони Постачальника без попереднього повідомлення абонента в розумінні ч. 1 ст. 516 Цивільного кодексу України, при цьому інші умови оферти залишаються без змін та це не вплине на якість, кількість та ціну замовлених Абонентом Послуг.

8.18. Постачальник  зобов’язується оприлюднювати та надавати Абоненту актуальну інформацію про якість електронних комунікаційних послуг відповідно до законодавства України. Така інформація може бути оприлюднена шляхом: публікації на офіційному веб-сайті Постачальника та/або у Особистому кабінеті Абонента, а також може надаватися шляхом SMS, e-mail або іншими доступними засобами.

8.19. Постачальник  надає послуги відповідно до встановлених показників якості. Параметри якості можуть змінюватися відповідно до чинного законодавства та нормативних актів.

8.20. У випадках проведення планових технічних робіт або виникнення обставин, що можуть вплинути на якість чи доступність послуг, Постачальник  зобов’язується повідомити Абонента не пізніше ніж за 3 календарних дні до початку таких робіт шляхом SMS, e-mail, повідомлення у Особистому кабінеті або іншими доступними засобами.

8.21. Постачальник  забезпечує можливість отримання інформації та користування послугами для осіб з інвалідністю шляхом застосування технічних та організаційних заходів.

8.22. Постачальник  зобов’язаний забезпечувати доступ Абонента до інформації про умови надання послуг, порядок їх зміни, права та обов’язки Сторін, а також порядок розгляду звернень і скарг відповідно до вимог законодавства України.

8.23. Постачальник  зобов’язаний безоплатно доводити до відома Абонента вичерпну інформацію про надання та отримання замовлених ним послуг, зокрема про:

  1. зміну умов договору та умов надання послуг не пізніше ніж за сім календарних днів до застосування;
  2. зміну тарифів (цін), тарифних планів на послуги (пакети послуг), що надаються Абонентові: на універсальні послуги — не пізніше ніж за 20 календарних днів.

8.24. Постачальник  має право тимчасово обмежувати доступу до електронних комунікаційних мереж та надання послуг в умовах надзвичайної ситуації, надзвичайного або воєнного стану у випадках, визначених законодавством України, та/або у разі проведення ремонту, технічного обслуговування та модернізації електронних комунікаційних мереж відповідно. Про такий факт Абонент інформується не пізніше наступного робочого дня з моменту настання підстав, крім випадків відсутності такої можливості, а також повідомити кінцевим користувачам про можливе зниження якості послуг, обумовлене надзвичайною ситуацією, надзвичайним або воєнним станом.

9. Права та обов'язки Партнера

9.1. Партнер зобов'язується надавати Постачальнику доступ до обраного Абонентом Контенту;

9.2. Партнер зобов'язується не втручатися в  підприємницьку  діяльність Постачальника;

9.3. Партнер має право змінювати кількість і/або перелік Контенту, що входить до Сервісу;

9.4. Партнер має право тимчасово припиняти надання Контенту у випадку проведення профілактичних робіт, в тому числі на телекомунікаційній мережі Постачальника, але не більше 24 (двадцяти чотирьох) годин на місяць;

9.4.1 Партнер має право Тимчасово обмежувати доступу до електронних комунікаційних мереж та надання послуг в умовах надзвичайної ситуації, надзвичайного або воєнного стану у випадках, визначених законодавством України, та/або у разі проведення ремонту, технічного обслуговування та модернізації електронних комунікаційних мереж відповідно. Про такий факт Абонент інформується не пізніше наступного робочого дня з моменту настання підстав, крім випадків відсутності такої можливості, а також повідомити кінцевим користувачам про можливе зниження якості послуг, обумовлене надзвичайною ситуацією, надзвичайним або воєнним станом.

9.5. Партнер має право через Постачальника повністю припинити надання Сервісу у таких випадках:

9.5.1. Порушення Абонентом п. 7.1-7.6. цього Договору;

9.5.2. За наявності інших підстав, передбачених цим Договором або чинним законодавством;

9.5.3. Якщо дії Абонента створюють загрозу для нормального функціонування Сервісу;

9.5.4. Відкликання в письмовій формі Абонентом згоди на обробку його персональних даних;

9.5.5. Втрата чинності ліцензій, дозволів та ліцензійних угод, необхідних Партнеру для забезпечення функціонування Сервісу.

10. Порядок розрахунків

10.1. Доступ Абоненту до Послуги/Сервісу надається Постачальником на умовах передплати до останнього числа місяця, що передує звітному місяцю, в якому надається Послуга/Сервіс, 100 % абонентської плати за повний календарний місяць Послуги/Сервісу та лише при позитивному балансі Особового рахунку Абонента.

10.2. Абонент погоджується з тим, що Постачальник  своїми технічними засобами здійснює контроль стану Особового рахунку Абонента.

10.3. Оплата Послуги/Сервісу провадиться відповідно до діючих тарифів Постачальника шляхом списання коштів з Особового рахунку Абонента. У випадку отримання Абонентом Послуги/Сервісу неповний місяць, вартість Послуги не перераховується. У випадку відмови Абонента від Послуги/Сервісу (відключення), залишок коштів на Особовому рахунку Абоненту не повертається.

10.4. Тарифи на Послугу/Сервіс, встановлені Постачальником, включають обов’язкові податки та збори, що діють на території України.

10.5. Правила тарифікації визначаються Постачальником самостійно.

10.6. Оплата Послуги/Сервісу здійснюється по тарифах, що діють на момент надання Послуги/Сервісу та зазначені на WEB-сайті Постачальника. Фактичне отримання Послуги/Сервісу означає, що Абонент знає та погоджується з тарифами Постачальника.

10.7. Максимальна тривалість окремої сесії при користуванні Послугою/Сервісом встановлюється Постачальником. У випадку перевищення встановленої величини Постачальником здійснюється примусове завершення сесії.

11. Припинення доступу до Послуги

11.1. З моменту утворення нульового або від’ємного балансу на Особовому рахунку Абонента, доступ до Послуги/Сервісу без попереднього попередження автоматично призупиняється й може бути відновлений тільки після поповнення Особового рахунку. Постачальник  має право надати Абоненту до 7 (семи) діб користування Послугою/Сервісом «в кредит».

11.2.Постачальник  має право припинити доступ Абонента до Послуги/Сервісу, якщо Абонент залучений або бере участь у діях, які Постачальник  обґрунтовано вважає такими, що порушують правила й норми користування Послугою/Сервісом, викладені в дійсній публічній оферті, або такими що порушують вимоги чинного законодавства України.

11.3. При припиненні доступу до Послуги/Сервісу внаслідок порушення Абонентом правил користування Послугою/Сервісом, викладених в пункті 7.7. дійсної публічної оферти, невикористаний залишок коштів на Особовому рахунку Абонента відшкодуванню або поверненню Абоненту не підлягає.

11.4. При припиненні доступу до Послуги/Сервісу Постачальник  не несе відповідальності за повідомлення або неповідомлення будь-яких третіх осіб про позбавлення Абонента доступу до Послуги/Сервісу й за можливі наслідки, що можуть виникнути в результаті такого попередження або його відсутності.

11.5. Кожна зі Сторін має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір за умови попередження іншої Сторони за 30 календарних днів до дати такого розірвання та відсутності заборгованості за надану Послугу/Сервіс.

11.5.1. Припинення надання послуг та/або розірвання договору про надання послуг, в тому числі дострокове, може бути  здійснено за письмовою заявою абонента у строк, що не перевищує семи календарних днів з моменту отримання постачальником послуг заяви, якщо більший строк у заяві не зазначено.

11.6.  Невикористання Абонентом Послуги/Сервісу більше, ніж 55 календарних днів поспіль, вважається Постачальником відмовою Абонента від отримання Послуги/Сервісу та фактичним розірванням Договору. Списання частки невикористаних коштів, що залишилися на Особовому рахунку такого Абонента зараховується Постачальником на свою користь.

11.7. У разі використання Абонентом Послуги/Сервісу з метою публічного показу або в комерційних цілях цей Договір автоматично розривається з дати виявлення такого порушення без будь-якого повідомлення Абонента. Абонент погоджується, що у цьому випадку до нього можуть бути заявлені вимоги щодо відшкодування збитків, які він зобов’язаний задовольнити у повному обсязі, у строки що будуть зазначені додатково.

12. Порядок розгляду претензій

12.1. Претензії пред'являються Абонентом у письмовому вигляді та підлягають реєстрації у встановленому Постачальником порядку.

12.2. Вирішення претензій проводиться у встановленому законодавством порядку та строки.

13. Відповідальність сторін. Форс-мажор

13.1. Сторони відповідають за невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань відповідно до чинного законодавства України.

13.2. Постачальник  не несе відповідальності:

13.2.1. за інформацію, поради, програмне забезпечення, самостійно отримані Абонентом через мережу Інтернет;

13.2.2. за будь-які витрати або збиток, які прямо або побічно виникли в результаті самостійного одержання Абонентом інформації й послуг через мережу Інтернет;

13.2.3. за збиток, що виник через несанкціонований доступ третіх осіб до ресурсів Абонента;

13.2.4. за збиток, нанесений Абоненту в результаті дії програмних продуктів, отриманих Абонентом за допомогою Послуги;

13.2.5. за прямий або непрямий збиток, заподіяний Абоненту в результаті використання або неможливості використання Послуги;

13.2.6. за якість Послуги - у випадках використання Абонентом несертифікованого устаткування, програмного забезпечення, а також при неправильному налаштуванні Абонентом програмного забезпечення і устаткування;

13.2.7. за нормальне функціонування й доступність окремих сегментів мережі Інтернет.

13.2.8. за часткове або повне пошкодження кабелю чи обладнання, що знаходяться поза межею відповідальності Постачальника.

13.2.9. за невиконання чи неналежне виконання зобов’язань з надання послуг внаслідок дії обставин непереборної сили (землетрус, повінь, ураган тощо), викрадення чи пошкодження зловмисниками лінійних та станційних споруд, що використовуються постачальником послуг, або з вини кінцевого користувача у випадках, передбачених Законом.

 

13.3. Постачальник  не гарантує:

13.3.1. можливість інформаційного обміну з тими вузлами або серверами, які тимчасово або постійно недоступні через мережу Інтернет;

13.3.2. абсолютну безперебійність доступу до Послуги або максимальну заявлену швидкість доступу до Послуги у пікові години навантаження мережі;

13.3.3. установлення з'єднання з мережею Інтернет на максимально можливій швидкості.

13.4. Планові профілактичні й позапланові аварійні перерви до 24 годин на місяць входять у склад Послуги Постачальника та не призводять до зменшення абонплати.

13.5. Абонент повністю відповідальний за зберігання персональних і облікових даних, та несе всю відповідальність за збитки, що можуть виникнути через їхнє несанкціоноване використання.

13.6. Абонент несе повну відповідальність за всі звертання до Послуги й дії, початі через звертання до Послуги, що мали місце при введенні облікових даних.

13.7. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за договором на час дії обставин непереборної сили (форс-мажор). Під непереборною силою розуміються надзвичайні й невідворотні за даних умов обставини, що перешкоджають виконанню сторонами зобов'язань за Договором. До них належать стихійні явища (землетрус, повінь і т.п.), обставини громадського життя (воєнні дії, надзвичайний стан, великомасштабні страйки, епідемії тощо), заборонні міри уповноважених державних органів (заборона перевезень, заборона торгівлі в порядку міжнародних санкцій, валютні обмеження тощо), а також викрадення чи пошкодження зловмисниками лінійних та станційних споруд. Протягом цього часу сторони не мають взаємних претензій і кожна зі сторін приймає на себе свій ризик наслідків форс-мажорних обставин.

13.8. Абонент розуміє і погоджується, що Постачальник  та Партнер не несуть відповідальності та не дають жодних гарантій та/або запевнень щодо наповнення та зміст Контенту, який надається “в тому вигляді, в якому він існує” (тобто Абонент отримує послугу в обсязі та якості, що існує на момент доступу до Сервісу, з будь-якими недоліками та перевагами, які існували на момент надання послуги без жодних гарантій щодо якості та обсягів Сервісу зі сторони Постачальника та Партнера).

13.9. Абонент розуміє і погоджується з тим, що будь-які телепрограми / телепередачі / телеканали / твори, що входять до Сервісу можуть бути видалені, замінені або переміщені, а також, що телеканали включені до Сервісу можуть проводити профілактичні та відновлювальні роботи, протягом яких доступ до таких телеканалів є обмеженим (без попередження та без погодження з Абонентом).

13.10. Постачальник  та Партнер не несуть відповідальність за відповідність Сервісу цілком або його частин очікуванням Абонента, припинення доступу Абонента до Сервісу, збереження логіна і пароля Абонента, збитки, які виникли у Абонента через технічні збої апаратного або програмного забезпечення.

14. Прикінцеві положення

14.1. Абонент підтверджує, що він є повнолітньою та дієздатною особою та укладаючи цей Договір він не порушує права інших осіб.

14.2. Постачальник  гарантує Абоненту, що у нього є достатньо ресурсів (в тому числі трудових) для повного і своєчасного виконання своїх договірних зобов'язань.

14.3. Своїм підписом/акцептуванням Договору Абонент дає згоду Постачальнику на обробку своїх персональних даних з метою надання, отримання та здійснення розрахунків за електронні комунікаційні Послуги. Ця згода чинна протягом дії Договору та протягом 5 (п’яти) наступних років після припинення його дії. Знищення персональних даних є підставою для припинення дії Договору. В цьому випадку Договір припиняється з дати, зазначеної у повідомленні Постачальника. Своїм підписом/акцептуванням Договору Абонент підтверджує, що він повідомлений (без додаткового письмового повідомлення) про права, встановлені Законом України «Про захист персональних даних», мету збору даних та про те, що його персональні дані передаються юридичній особі – ТОВ «ІТ ІННОВАЦІЇ 2020» з метою надання, отримання та здійснення розрахунків за електронні комунікаційні послуги. Абонент своїм підписом/акцептуванням також погоджується з тим, що Постачальник  має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь-яких повідомлень Абонента, не змінюючи при цьому мети їх обробки для вжиття заходів стягнення заборгованості Абонента. Зміст прав Абонента як суб’єкта персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» йому відомий і зрозумілий.

14.4. У разі непогашення заборгованості за надані Послуги/Сервіси, Абонент погоджується, що інформація про нього щодо стану розрахунків за цим Договором та Послуг/Сервісів, наданих йому за Договором, а також інші відомості, зазначені Абонентом при укладенні Договору, можуть бути передані третім особам, а також використані з метою формування реєстру боржників, доступного для вище зазначених осіб.

15. Реквізити Постачальника електронних комунікаційних послуг

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ  “ІТ ІННОВАЦІЇ 2020”
ЄДРПОУ 43614740 
Юр.адреса:  01001, м.Київ, вул. Михайлівська, 24А
Поштова адреса: 03150, м.Київ, вул. Казимира Малевича, 87

UA133005280000026009455081484 в АТ “ОТП БАНК” м.Київ
Платник податку на прибуток на загальних підставах, не платник ПДВ

Директор  Стороженко Антон Олегович

arrowUp